Um mum.. Let us in - Chihuahua Forum : Chihuahua Breed Dog Forums
 
Chihuahua Forum : Chihuahua Breed Dog Forums


Chihuahua-People.com is the premier Chihuahua Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.

Go Back   Chihuahua Forum : Chihuahua Breed Dog Forums > Chihuahuas > Chihuahua Pictures

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 09-16-2010, 08:54 AM
chi god/godess
 
Join Date: Feb 2010
Name: Sarah
Location: London/Kent
Posts: 7,637
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Default Um mum.. Let us in

We come in now??


Peeeeeees


Nope we not done a wee yet... What's the problem


But i no wanna go for a wee


Don't worry batfink I'll give her da glare

Ah you better pee she ain't having none of it


I'll get u mum let us in I peed batfink didn't but come on!!!


Lotus help me I paw da door open


Is destroy da bush you Getz in da house
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
  #2  
Old 09-16-2010, 08:55 AM
chi god/godess
 
Join Date: Feb 2010
Name: Sarah
Location: London/Kent
Posts: 7,637
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Default

Daisy is changing colour on her back to a light brown
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
  #3  
Old 09-16-2010, 09:00 AM

chi god/godess
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 12,272
Thanks: 355
Thanked 845 Times in 731 Posts
Default

Oh they look soooo sweet sitting there out in the cold,yes can see she's changing colour a bit,Daisy still has that puppy look.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
 
  #4  
Old 09-16-2010, 09:03 AM
chi god/godess
 
Join Date: Aug 2009
Name: Teresa aka Terri
Location: Livingston, Scotland
Posts: 10,596
Thanks: 2
Thanked 5 Times in 5 Posts
Default

Oh that is too bloomin cute, those wee faces at the door! lol
Such pretty girls!!
The captions fit perfectly too. haha!!
__________________
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
  #5  
Old 09-16-2010, 09:12 AM
chi-aholic
 
Join Date: Jul 2010
Name: Malin
Location: Cardiff, Wales
Posts: 354
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Send a message via MSN to Electrocutionist
Default

Way too cute
Great captions
__________________
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
  #6  
Old 09-16-2010, 09:39 AM
chi god/godess
 
Join Date: Feb 2010
Name: Sarah
Location: London/Kent
Posts: 7,637
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Default

Haha they're so funny they will hold onto their bladders for ages lotus never did go until 2 hours later lol
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
  #7  
Old 09-16-2010, 10:26 AM
pigeonsheep's Avatar
chi god/godess
 
Join Date: Nov 2008
Location: furrybutt, NY
Posts: 16,946
Thanks: 984
Thanked 755 Times in 710 Posts
Default

Lol! Such silly girls they are! dexter always has that look too when he wants in



__________________
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
  #8  
Old 09-16-2010, 11:00 AM
chi god/godess
 
Join Date: Feb 2010
Name: Sarah
Location: London/Kent
Posts: 7,637
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Default

Lol they are silly well lotus is she hasn't learnt the quicker u go the quicker th door is open I normally go out with them but was enjoyih my coffee
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply



Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT. The time now is 12:54 AM.



Powered by vBulletin®
Copyright 2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.2
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Chihuahua People 2004-2009
PetGuide.com
Basset Hound Forum Doberman Forum Golden Retriever Forum Beagle Forum
Boxer Forum Dog Forum Pit Bull Forum Poodle Forum
Bulldog Forum Fish Forum Havanese Forum Maltese Forum
Cat Forum German Shepherd Forum Labradoodle Forum Yorkie Forum Hedgehog Forum
Chihuahua Forum Retriever Breeds Cichlid Forum Dart Frog Forum Mice Breeder Forum