Chihuahua People Forum banner

1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
Joined
·
3,208 Posts
Discussion Starter #1
Hey all.......here are Ferns latest Wooflink outfits. I LOOOVE these all in ones, they fit her sooo well:)Geeezzzz.....it took forever to get these, but worth the wait :) Good thing she didn't grow much.



















Lori
 

·
Premium Member
Joined
·
16,071 Posts
Yay! Fern pics! Thank you for posting them, Lori! I have been looking forward to seeing her sweet face. :) She is soooo cute in her adorable outfits! Looks like in the one pic she's looking for her worms? :lol: She's so sweet! Now what about Willow & Ivy pics? :D
 

·
Registered
Joined
·
3,208 Posts
Discussion Starter #7
Hee heeee....thanks Teresa, oh yeah, the worms again lol!!! Little stinker loves worms. I was chasing her all around the backyard because she was finding dried ones all over the patio eating them. Yuk!!!!!

Lori

Yay! Fern pics! Thank you for posting them, Lori! I have been looking forward to seeing her sweet face. :) She is soooo cute in her adorable outfits! Looks like in the one pic she's looking for her worms? :lol: She's so sweet! Now what about Willow & Ivy pics? :D
 
1 - 14 of 14 Posts
Top