Chihuahua People Forum banner

1 - 9 of 9 Posts

·
Banned
Joined
·
6,940 Posts
Discussion Starter #1
So we were able to get on a flight this morning after spending countless hours on the phone w/ the airline, hoping to get in a day earlier.

First the flight was delayed out of Boston, then we circled around Denver for an hour, then we drove 10 hours (which normally should have only been 3 hours), in blinding snow and wind, over multiple mountain passes.

One hour from home we got pulled over by the police (who were very nice by the way, but very concerned about us going ANY further in my 2wd corolla), and they told us we basically were not to drive anymore tonight in this weather (we barely made it up a hill & they were behind us), and escorted us to a pet friendly hotel. They also said the snow is not stopping any time soon and we most likely will need chains to get home because there are 2 more passes between where we are stuck and where we live.

AhHHHHhhHH I am sooooo very sick of traveling!
 

·
Registered
Joined
·
6,764 Posts
How miserable for all of you. I'm so sorry you are going through this. Imagine how good your own home and bed will feel once you get there??? Good luck getting home and BE SAFE!!!
 

·
Banned
Joined
·
6,940 Posts
Discussion Starter #3
How miserable for all of you. I'm so sorry you are going through this. Imagine how good your own home and bed will feel once you get there??? Good luck getting home and BE SAFE!!!
Omg soooo very true. We were supposed to be in it 5 days ago but NO DICE!

I just wanna get my wee Piglet in my arms hehe. I feel bad too, Oakley & Bryco have been such sports with all this travel.
 

·
Registered
Joined
·
2,020 Posts
O no! I was just thinking you guys must be home by now, that really sucks. Always better to wait it out than risk an accident though. I hate winter weather! Hang in there Trigger and Laurel, mamas almost home!
 

·
Registered
Joined
·
5,542 Posts
wow!! That's quite an adventure you've had ;)!!
Well I guess Colorado isn't sounding that great to me anymore. lol
Hope you guys can get home soon safely!!! :) Will say a prayer for you and hoping that dang snow stops!!! I bet you miss you babies, well piglet anyway. :laughing8: and maybe laurel a little bit. lol
 

·
Registered
Joined
·
1,351 Posts
Oh my gosh Kristi! Please be careful out there, winter weather is pitiful but better safe than sorry :( I know it's easier said than done when you just want to be homeeee!
 

·
Administrator
Joined
·
11,989 Posts
Sorry you are having to go through all this :-(
 
1 - 9 of 9 Posts
Top