Chihuahua People Forum banner

1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
Joined
·
44 Posts
Discussion Starter #1
Hey guys - its been awhile. For those who don't remember, I have the chi with REALLY wiry fur. We all came to a conclusion that she was indeed a chorkie. :) Anyway, I've been really busy lately but we're finally here! lol. Sophie's fur has grown out, and it looks way better. And you can definitely tell she's half yorkie - more than before. We've bonded a lot and gosh darn, I'm just so in love with her!

Anyway, here are some pics I just took a few minutes ago. :p

http://i44.tinypic.com/2pq9cu0.jpg
http://i42.tinypic.com/2wqshsg.jpg
http://i42.tinypic.com/5yw7lw.jpg
http://i44.tinypic.com/1416xl.jpg
http://i42.tinypic.com/2ppkhaw.jpg

These were taken on my phone so sorry if they're bad quality!
 

·
Registered
Joined
·
6,764 Posts
Where ya been girl??? Your babe is adorable. You know how much we love her??? So glad you're back, we missed you. Hope all is well and she's as cute as ever. Has she gotten a lot bigger???
 

·
Registered
Joined
·
44 Posts
Discussion Starter #4
Thanks guys! :)

Ahh, just been really busy with summer, ha ha. Oh yeah, shes gotten a lot bigger. She weighs about 3.5 pounds now and has packed on a lil gut, lol.
 

·
Premium Member
Joined
·
136 Posts
She is ADORABLE!!!! I am new here, I just got Holly about 2 weeks ago. Welcome back!


 

·
Registered
Joined
·
44 Posts
Discussion Starter #10
Yeah the fur around her face is what seems to bring out all that yorkie. But pretty soon I gotta go get it trimmed cause some of the fur likes to stick up in the way of her eyes, lol.
 

·
Registered
Joined
·
14,441 Posts
HA HA - I just left you a note on your other thread asking for pictures and then I see you have posted some!! YAY!! I love Sophie. I was a fan when you first got her and even more so now. She is just beyond ADORABLE!! She has the cutest face. Thanks so much for the pictures. :)

Brodysmom
 

·
Registered
Joined
·
44 Posts
Discussion Starter #12
Haha yeah I saw that and was about to reply to it with the link from this thread, but noticed you beat me to it..LOL. But thank you and no problem! :D
 

·
Registered
Joined
·
5,665 Posts
Welcome back! Sophie is beautiful and very cute. I love her furry face.
 
1 - 14 of 14 Posts
Top